Long time no seen

Oj vad man suger hehe! Var ett tag sedan.
Vart ska jag börja? Matchen gick sämst mot ett kasst lag, vi förlorade med 5-4....men mamma var glad ändå haha!
På lördagen den helgen bjöd vi päronen på en maffig 3-rätters. Alla var nöjda och glada, och det blev verkligen en lyckad kväll!!!

En härlig dag åkte jag och Adam skridskor. Så jäkla sköj!!

Annars rullar det på. Det blir mörkt tidigt, men det resulterar i fina bilder vid skymningen. Vi bakar pepparkakor och tänder ljus. November är avklarad, vilket känns sååååå skönt. Det var en hemsk månad jobbmässigt. På tok för mycket stress, som gjorde att kroppen inte orkade med. Kände inte igen mig själv. Men nu känns det lite lättare. Två veckors jobb kvar, sedan drar vi till Spanien!!❤️

Förra helgen var jag i Örebro och träffade Bea och Aczel. Vi var på Aczels nya jobb, där hon och hennes familj säljer spisar/kakelugnar och inredning. Sååå duktiga och lokalen var drömmig!!!
På kvällen drog vi till strömpis och rockade loss :D så jävla bra helg!

Igår bakade jag julgodis i skolan. På tisdag har vi julmarknad. Ska bli mysigt!! Det är även julspel med 1A, min klass, på torsdag. Och på kvällen är det personalfest! Spexad vecka som förhoppningsvis går fort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0