Party

Alltså helgen ägde!!!! Stadsfest fredag och lördag + maskeradfest på lördag eftermiddag! Vill spola tillbaka tiden. Det var religionstema, så jag tog mina indiska kläder och smyckade ut mig till en hindu. Fler tänkte som jag, men jag fick gotta mig i att jag iallafall hade köpt sakerna i Indien.
I söndags blev det bara återhämtning. Rom och Cola i två dygn var fan inte bra för kroppen ;)

Tog tyvärr inte så mycket bilder då jag hade mobilen i väskan typ hela lördagen, och väskan hade jag inte på mig haha ;) får duga med lite tråkiga mobilbilder.

I söndags flyttade även både Alice och Kajsa, mina käraste vänner här i Eksjö. Det sög. Dom ska till Malmö och Lund och plugga....jag önskar dom aldrig kommit in på sina linjer hahah (självisk) 😂 Tur att dom bara är två timmar bort!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0