Jobbigt jobb

Hej hörni! Förlåt för att jag aldrig skriver, men dessa två veckor har varit sååå mycket att göra! Nya jobbet är krävande och det tar tid att lära sig alla rutiner, vilka barn som behöver extra stöd, vilka barn som INTE ska vara med varandra + ALLA JÄKLA NAMN?!?
Och jag fattar inte vad det här är för generation. Dom heter sååå konstiga namn (sorry haha men det är sant!). Har två stycken Meja i samma klass, har TRE stycken Leon i samma klass (eller en heter faktiskt Lex Leon.. Haha seriöst?) Valter, Märta, två Saga, Malva, Elma, Holger.
HAHA JAG BLIR TOKIG?! Men det är väl som allt; det kommer tillbaka! Mode kommer ju också tillbaka, samma sak med gamla namn😂 Men det är liksom inte en enda Hanna, Anna, Sara, Julia, Alexander, Emma, Gustav, Simon osv i klassen. Det förvånade mig riktigt mycket hehe. Men men, så är det😃

Förra helgen jobbade jag sista passet som personlig assistent också, ett dygnspass från lör-sön, så idag är det faktiskt första dagen på 2 veckor som jag är ledig!!! Är ledig imorgon också, tjohoooo😍 Känns skönt!!
Igår var jag och Adam ute och bjöd Kajsa på middag. En försenad födelsedagspresent. Det var väldigt gott, och vi drack vin och gottade oss! Ingen orkade efterrätt efter vi hade tryckt i oss oxfilé och fläskfilé, men det gjorde inget för maten i sig var så god!

Nu ska jag gå upp och äta en stor och rejäl frulle! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0