Helgen

Överlevde första veckan efter lovet! Något kämpigt igår kan jag säga, då ville nog alla ha helg haha! Både barnen och vi lärare ;) 

Igår hade jag och Adam myskväll då våra kamrater var på andra ställen i landet. Vi lagade entrecote med hasselbackspotatis, sååå gott! Hemmakväll-godis till efterrätt. Så jävla längesen jag åt det, måste varit i december. Mums😍👏

Just nu tittar vi på hockey i soffan. Ikväll är det 25-årsfest för vår kompis Emma, ska bli riktigt roligt!!! Har köpt mig en jävla Explorer hahah får se om det går bättre än vin lol. 

Nästa helg åker jag hem till öret. Ska bli skönt att träffa polare! ❤️ och min älskade Jamie också!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0