Grymt bra början av helgen

Gårdagen var grymt nice!!!! 
Efter en seg bilresa med mycket trafik kom jag äntligen fram. Hängde med mamma och mormor lite, och efter det blev jag avsläppt i Lillån hos Kapple. Där var det fest för hela slanten!!! Vi tog taxi till strömpis där det först bjöds på kö och spöregn, men som senare blev dans och glädje😍👏 
Vid ca 01 var jag trött och nöjd, så jag gick hem i regnet. Köpte 🍔 på Max och somnade sedan gott. 

Idag har jag mått oförskämt bra (heja Explorer!!!!) så har varit och packat lite kläder som ska med till Eksjö, och har varit och fikat hos Kapple. På måndag flyttar hon till London! Så jävla ball är hon. Fina vän, kommer sakna dig men du är sååå värd att dra iväg❤️



Om ca 1,5 timme ska jag möta Emma för lite mat, och sen ska vi till satin och möta resten av tjejerna😍👏 WIE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0