Fest som vanligt

Idag är det lördag och jag mår som en jävla grisbonde!!!! Är med andra ord bakis...
Kvällen började tidigt igår. Denniz och jag köpte alkohol och dyligt. Åkte hemåt och där började Adam och han blanda varm oboy med minttu....jag kände mest "nejtack" så jag blandade mitt eget, vilket då blev Explorer med fanta lemon HAHA hej fjortis. 
Därefter åkte vi tre + Denniz flickvän Alice och polaren Kajsa till Kalles hemmapremiär i fotboll. Det var riktigt mycket folk där, så vi satt ett helt gäng och hejade, drack våra groggar och solade. Matchen slutade 2-2, vilket kändes helt okej😃
Efter det drog vi snabbt hem, drack ännu mer, blev ännu mer fulla än vi redan var. Hehe.. När vi alla var packade var det iväg igen på fest. Födelsedagsbarnet var vår kära vän Linnea som hade äran att bli 20 Barre. Vi dansade och spelade beer pong, sjukt kul! Något som var ännu mer kul var att Linnea och hennes polare satte på ELOV OCH BENY!!! Hahah så kul!!! Jag blev så jävla glad och skröt om att dom var från örebro😂😂😂👏👏 fett coolt ju ;) 

Jag vet inte när vi trillade hem här, men jag vet att vi åt pizza och somnade gott allihop!!👏

En lyckad kväll, som idag straffar sig. Usch hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0