Min helg med kärleken

Min favorit har åkt hem nu...buuu💔 alltid lika jobbigt. Två veckor till nästa dejt. 
I fredags chillade vi bara framför Idol, alla är ju sååå bra men jag känner lite extra för Axel och Simon<3! 
I lördags skjutsade vi mamma till stan, där hon och kollegorna på Friskis drar till Portugal en vecka på träningsresa. Lyx! 
Jag och Adam köpte god frulle och åt hemma. Sedan blev det lite shopping på Biltema och Marieberg. Vi strosade även omkring på IKEA och tittade på saker till vårt framtida gemensamma boende haha ;) mys ju.
Eftersom att vädret var så vackert slog vi oss ner på Ivy och drack en öl i solen. Najssss!
Vi åkte hem och lagade mat. Jag fick omdömet "godaste och mest saftiga kycklingen jag ätit" av Adam. Wow, det var inte illa! Men det blev faktiskt jävligt gott hehe. Till efterrätt blev det pannacotta! Den fick man också beröm för (hehe Masterchef olli) ;) 

Efter maten lyckades jag ta fel på tiden vi skulle se bio, så vi var en timme tidiga hehe. Vi gick då in på Olearys och drack en öl och såg slutet på Örebro hockey. Vinst! :D

Sinister 2!!!! Huvva! Den var bra, men absolut inte bästa skräcken jag sett, MEN ÄNDÅ drömde jag mardrömmar om filmen HELA NATTEN????? Alltså vaknade helt svett och försökte somna om, men såg bara massa scener från filmen i huvudet haha. Störd är jag. Har väl aldrig drömt mardrömmar av en skräckfilm förut. Knäppt💔

Efter en orolig sömn gick vi upp och lagade scones till frulle, lyxlyx!
Vi besökte svampen och tittade på utsikten en stund innan vi drog till Idrottshuset och tittade på Lillån mot Arboga div1. Arboga vann matchen, helt rättvist då Lillån tyvärr spelade....dåligt. Sorry..men sanningen svider ibland. 

Hem och äta pasta med pesto, mums! Nu har Adam åkt hem i regn och mörker, vilket oroar mig lite. Väntar spänt på att han ska höra av sig att han är hemma haha. Tönt är jag :) 

Imorgon ska jag vikariera för mamma. 3 idrottslektioner och 1 engelskalektion. Det ska nog gå fint!

Adios!

Har inte fotat något i helgen, så här är en bild på oss från i somras. Världens finaste helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0