Helvete

Seriepremiär idag, med bakterier och baskilusker lurandes kring hörnet, men jag överlevde matchen. Vi vann med 12-3 haha! Jag gjorde två mål, fick en utvisning och straff emot mig + att en tjej fick åka till akuten efter en närkamp som slutade med ett skadat knä och krampanfall. Det var faktiskt inte mitt fel!! Men kändes tråkigt att vara inblandad. Hoppas det går bra för henne. 
Laginsatsen var bra idag!! Jag var dock jävligt missnöjd med mig egen prestation. Ljumsken drog jag upp i andra period också, så nu är det vila igen. Livet älskar mig💔💔💔

Har varit en hemsk kväll, då mina tankar hunnit ikapp mig. Det bådar aldrig gott. Hoppas att jag mår både fysiskt och mentalt bättre imorgon. 
På fredag kommer iaf Adam hit. Det kommer göra susen!! Vi ska se skräckfilm på lördagen. Äntligen Sinister2 ute!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0