Helgen del 2

Lör: vaknade och mådde PRIMA, bortsett från att jag var tvungen att göra något åt min syn. Eksjö är en håla utan någon optiker som har öppet på helgerna (wtf?!) så jag började på att planera att köra olagligt till grannstaden Nässjö. Mitt i allt tänkande så säger Kalle att en vän till honom är påväg från Nässjö till Eksjö, så denna underbara själ vid namn Sandra stannar till på Synsam och fixar två nya linser åt mig!!!!! Alltså!!!!! Aldrig varit så jäkla tacksam. Hela min helg hade varit förstörd utan. 
Med synen återställd var det bara återställa vätskebalansen också. Klunka klunka 11.00. Fixelifix, och vid 12 begav vi oss iväg till en samlingsplats där 3 stora bussar skulle köra oss till en maskeradfest en bit utanför stan. Temat var Hawaii, och stämningen kändes somrig och glad👍 
Ute på festen fanns det ett stort partytält med bar, ljudanläggning, popcornmaskin. Det fanns även en skateramp, en pool, sumobrottardräkter, beerpongbord och en surfbräda som man skulle balansera på. 
Jag blev givetvis full som en kastrull då jag inte ätit middag på fredagen eller lunch på lördagen. OCH VISST BLIR MAN FULL NÄR FIREBALL-SHOTS KOSTAR 15 SPÄNN!!!!! Hahah katastrof ;)
Men efter ett tag serverades sjukt fina grillspett med sallad, potatissallad och sås. Då blev magen glad, och man kunde dricka lite till hehehe. 
Tiden gick alldeles för fort, och helt plötsligt var bussarna där igen :( men satan vilken fest! Vill spola tillbaka tiden!!!❤️







Har snott alla bilder förutom en då jag inte hade mobilen på mig på hela dagen. Just so u know

AAAAAH SÅ KUL!!!!!!!

Lör kväll: hem och vila en sekund, sen supa igen haha!! Dans i lägenheten och jävligt mycket skratt!
Vi drog till öltältet och såg zara larsson uppträda. Riktigt bra var hon!!
Sen drog vi till Nause. ALLTSÅ DOM ÄR SÅ FETANS BRA?! Kändes som att vara på Summerburst igen😍 Underbart drag!!!!! 
Kalle snodde 4 Cola zero helt casual och efter det bråkade han Adam om en jävla langos, haha så jag och Sandra drog och köpte kebab istället :p 
Efter det kände alla sig jävligt slitna, så det blev hemgång då. Vet inte vad klockan var, men kroppen sa ifrån. 

Jag och Adam vaknade på söndagen av att resterande gäng i lägenheten bjöd på storfrukost! Ägg, bacon, nybakta frallor och färsk juice. SÅ FARLIGT GOTT! Blev sugen nu när jag skrev haha. 
Vi chillade framför tvn ett tag innan vi drog till ett café och åt ljuvligt god glass. Mätta i magen och glada i själen :D vidare mot en fotbollsplan och kasta frisbee och fläta upp lite flätor i mitt hår. Skönt att få lite hjälp!

På kvällen blev det taco-kväll hos David och Erika. Skönt att avsluta helgen med myskväll❤️

Somnade i Adams famn och svor tyst för mig själv att det suger att bo så långt ifrån varann. 

Åkte hem på måndagen. Enough said about that :(

MEN ÖVERLAG SOMMARENS BÄSTA HELG!!!!!!!! Mina vänner i Eksjö är så himla fina. Man slutar aldrig förvånas❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0