Helgen del 1

Tors: tog tåget till Nässjö där bästa Adamski hämtade mig. Kärt återseende!! Vi brummade mot Eksjö, och hälsade lite snabbt på Denniz och Kalle innan vi gick och la oss. 

Fre: vaknade tidigt, alldeles pirrig av förväntan! Vi chillade framtill halv 1 då vi åt lunch med Adams päron. Mucho trevligt! Efter det shoppade vi skumpa och annat gott på systemet, och sen var det bara åka hem och göra sig redo för kvällen :D Förväntningarna var höga, men överträffades nästan. Det var sååå jäkla kul! Vi såg ett band från Eksjö (Adam och co. polare) spela. Inte min musiksmak, men skrattade så jag grät hur alla i publiken sprang omkring och headbanga hahah. Har en video på detta faktiskt haha men den får ni icke se! ;)
Vidare mot öltält, Måns Zelmerlöw spelade fint i bakgrunden. Nu är det lite suddigt, men jag vet att vi delade upp oss så några drog hem till boysen (som bor 5 min från stan) och drack mer, och några såg Petter. Jag tillhörde första gruppen haha skräll😎🍷
Ut igen och tränga sig längst fram på Hoffmaestro= DÅLIG IDÉ! Får en armbåge i ögat och tappar ena linsen. Mina vänner som läser detta vet ju hur blind jag är utan, så det blev lite kaos där hahah. Såg iaf klart hoffe (som ägde!) och sen drog jag och Adam hem. Men överlag en fet kväll 😍
Alkohol behövde man inte klara sig utan iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0