Dålig och bra fredag

Hade en hemsk fredag då jag utan förvarning blev sparkad från jobbet. Fråga ej varför. 
Är så jävla glad att Adam räddade mig från att drunkna i mina egna tårar! Vi åt middag med släktingarna från USA + mamsen. Det bjöds på lite för mycket alkohol, så jag och Adam drog till Günter på strömpis hahah! Jag får ju för mig att dricka bort mina sorger och jag spenderade väl en femhundring på mintu och Rom haha. Sååå för första gången nånsin bad vakten mig att gå hem haha. Sista minnet jag har är att jag stod på strömpis-bron och spydde några matskedar ren sprit. Najs.....men sen blev det helt svart. Vaknade på lördagen och visste inte hur fan jag kommit hem. Men det fixade Adamski haha!! Läskigt med minnesluckor. Jag ska inte dricka sådär mycket igen nånsin. 
Haha günter the man!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0