Veckans planering

Okej bion var inte alls bra. Se den inte :( tråkig, förutsägbar, långsam. 
Men vi hade trevligt iallafall! Lite krångel med maten. Tacobar var stängt, så då gick vi till Jensens. Där blev vi behandlade som luft, så efter 20 minuters väntan på att ens få beställa nåt att dricka så gick vi därifrån. Vi drog till pitchers där personalen direkt visade oss till ett bord, och 5 minuter senare stod mat och vatten på bordet. SERVICE!!😍

I måndags tränade jag innebandy, kulit! Igår tränade jag på Friskis, också kulit! Idag ska jag träffa Aczel, det passade bättre idag än igår. Ska hem till henne och förhoppningsvis gosa med lite katter och hundar och bäbisar❤️ 

På söndag åker jag till Stockholm, bor en natt på hotell och åker måndag morgon till USA! Längtar efter Emma, mina kusiner, Bea och Hanna och ett nytt land som jag alltid drömt om att åka till. Ska bli riktigt jäkla kul! :D

Imorgon ska jag träffa Felide, och efter det träna innebandy. Efter träningen kommer Adam hit, äntligen! Känns som om det var fett längesen vi sågs, men det var bara 2 veckor sedan. Ska bli mys!!! :D 
Liten bucketlist till new york!
och min goda och enkla middag igår: grillad kyckling och baguetter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0