Friday

Har tränat skivstång för första gången på över ett år. Det gick förvånansvärt bra!! Har livets träningsvärk, men det är gött. 
Igår rensade jag på mitt rum och sorterade kläder som jag ska skänka till röda korset. Dom behöver det mycket mer än jag, som har massor som bara ligger i mina lådor :) 

Idag är det fredag!! Tjoho!!! Jag ska rensa lite till och sen blir det myskväll med mamsen. 
På söndag är det match och jag är jävligt nervös. Snälla Gud, låt min ljumske klara sig bra!!!
Kom och heja! 11 i idrottshuset. 

Nyss blev det pannkakor till brunch. Gjorde med cocosmjölk istället för vanlig, blev jävligt gött! 
Så fin hehe

Kommentarer
Postat av: Brorsan b

Men åh vilken perfekt pannkaka, bjud mig nån dag brorsan! Saknar dig förtusan...

Svar: God som attan var den!!!!! Lovar att bjuda dig bebibror❤️❤️❤️
oliven

2015-10-09 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0