Bra olli!

I lördags kom Adamski hit, och min bror och hans familj också. Vi åt lax och äppelpaj.
Igår spelade jag match, och jag hade varit sååå nervös i flera veckor med vetskap om att Adam skulle titta, meeeen jag gjorde 9 poäng och vi vann med 19-0!!!! Haha yesss! 
Rekordet mitt är 10 mål på en match, så nästan att man slog det. Gick iallafall upp på första plats i poängligan, och det är inte fy skam! :D

Hahah Frida i mitt lag smygfotade

Så ja. Jag kan ju inte vara annat än nöjd. Ett minus är ju att jag drog upp min ljumske IGEN..jag som kunde träna skivstång utan problem i onsdags. Men men. Nästan värt det när man får göra sådär mycket poäng. Klapp på axeln, olli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0