Biosöndag

Oj vad dålig jag är på att skriva!

I torsdags vikarierade jag. Det gick bra, även fast några lektioner var katastrof hehe. I fredags kom bästa Aczel till staden!! Vi åt mat hemma hos mig och förade lite innan vi drog till Ritz och såg Petter! Mycket folk och bra stämning, så det blev en lyckad kväll! Vi åt några burgare på Mcd, och jag hoppade på bussen hem. Jag får träffa tösen redan på tisdag igen, lucky me!!

Igår var jag mest hemma bortsett från några snabba ärenden med mamma på Chilli och Rusta. Korv på Ikea också haha, och Saigon till kvällsmat framför Så mycket bättre. Älskar det programmet!!! 

Idag har jag inte gjort något vettigt haha, men just nu är jag påväg till stan. Ska äta mat med karro, och sen ska vi av någon dum anledning se Paranormal Activity 5 i 3D på bio...... Haha. 
Hörs efter det..kanske ;)
Mössa för kylans skull (och för att hålla håret på plats!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0