NY

Jag uppdaterar bättre på fb än jag gör här, så ni vet det. 

Nu ligger vi iallafall och vilar efter en dag på stan. Vi har promenerat i central park, ätit en god sallad i bryant park, ätit glass på Times square och strosat utanför butikerna på fifth avenue. Ikväll ska vi laga mat hemma, och sedan ska Emma ta en sista dansklass och jag ska titta på :D roligt!!! Imorgon blir det Brooklyn bridge och finmat på kvällen, för det är vår sista kväll ihop. På fredag åker Emma hem till Sverige, och jag ska bo en natt på hotell i NY med min morbror och hans fru som dom fixat. Dom kommer hit fredag eftermiddag :D på lördag åker vi hem till dom i Philadelphia. Ska bli sååå kul att träffa mina kusiner och kusinbarn❤️




Vanilla icecream with chocolate chip, caramel, chocolatesause & cookie dough!!!!!! Mmmhh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0