Blabla

Shoppat lite presenter idag till min mor och till Adam. Kul kul!! Har även köpt två par nya skor till mig själv. Det får man unna sig! 
Köpte dom vänstra efter lite velande, men är glad för det nu för dom är både snyggare och skönare!! 

Var även på en reggaekonsert igår som min kusin fixade gratisbiljetter till! Sjukt duktiga var dom, och det kändes som att vara tillbaka i Indien:
- alla dansade superkonstigt i sin egen värld
- själva musiken påminner om Indiens uteställen
- folk bolmade weed och det luktade i hela lokalen haha

Stört att man inte får röka cigaretter inomhus, men det är helt okej att röka gräs haha. Det stack i näsan kan jag lova er!! #passivrökning😅

Och juste! Mitt i konserten blev det frieri också! Några randoms från publiken fick komma upp på scen, så friande en kille till sin tjej. Fett fint faktiskt haha :D


Idag har jag även varit på gymmet, där dom har tv-skärmar på varje maskin. Crazy!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0