Vill känna adrenalin

Torsdagen bestod av jobb och sjukdom. Vet ej vad som hände, men mådde fruktansvärt dåligt hela kvällen. Usch inte alls roligt. Men gick över på några timmar!!!

Idag har jag jobbat, och sedan varit med Kapple och Karro. Tacos och faktiskt - hör och häpna - en BRA skräckfilm!!!! Om någon har tips på en galet läskig och hårresande skräck; tell me!!! Vill känna adrenalin. Hehe. 
Juste jag pimpade håret på jobbet. Såg ut som om jag skulle på bal. #promqueen



Och juste hahahah jag och karro besökte TRE JÄVLA MATAFFÄRER på jakt efter mogna avokados till guaccemolen. Sämsta jävla skitaffärer som säljer stenhårda, omogna. Karro hittade bästa bilden som beskrev EXAKT vår situation:
Hahah så klockrent. Vi fick iaf tag på avokados och gjorde en kickass guaccemole ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0