Tisda

Är lite dålig på att blogga. 

Lördagen började jävligt bra! Slutade mindre bra. Vaknade på söndagen och städade mitt rum, drog sedan till Aczel där jag åt en av örebros godaste kebabpizzor!!! Jag var kanske inte världens roligaste sällskap då jag somnade i hennes säng, och hon väckte mig hela tiden haha :( Men vi hade trevligt ändå. 

I söndags kväll såg jag en av de bästa filmer jag sett i mitt 20-åriga liv. "Man on fire" med Denzel Washington i huvudrollen. Alltså omg. Sjukt bra film!! 
Såg även "Desert flower" som var väldigt hemskt, men otroligt sevärd! Huvudrollen är så jävla snygg att jag dör. Önskar att jag såg ut som henne alltså shit. Minns inte hennes namn, men googla om ni vill. 

Igår jobbade jag, och sedan gick jag och Felide till Java och åt. Premiär sedan typ oktober, wow! Lika hög standard som alltid. Mysigt hade vi, och skrattade i vanlig ordning. 

Idag ska jag försöka hinna både träning och städning, vilket inte kommer gå då jag ligger i sängen och klockan är elva, och jag måste dra om 2h.....jag är sämst. 
Jobb står på schemat iaf, och ikväll ska jag och Emma se Pitch perfect 2! LOVELY!!! 

Ha en fin tisdag!










Typ min värsta mardröm lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0