pepptalk och div 1

Igår, efter en dryg eftermiddag på jobbet, åkte jag och Alexander till G-vik och gymmade. Skönt att träna med någon som piskar på en litegrann, min motivation är inte på topp. Men det ska vi ändra på snarast. Har fått beskedet att Djurgården drog sig ur SSL, så då fick Malmö deras plats. Näst på tur var vi, som var bara enstaka målet från Div 1. 
Och nu är det klart. Lillån IBK spelar i Div 1 nästa år!!!!!!!!!! HÄRLIGT TJEJER!!!! <3<3<3<3

Detta innebär självklart stenhård träning, speciellt för mig. Rehab, konditionsträning, fysträning. SHIT hur ska det gå?! Vi får se. Jag kanske bara spelar i div3, måste vara realist. Om jag flyttar så blir det ju mindre träning också.
 
Idag har jag även fått fina pepptalk från mina riktigt goa grabbar Adam och David. Skaver i hjärtat av saknad!!!! Men snart så. Snart snart snart. 

Adamski styrde roddbåten över Ganges i farlig fart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0