måndagspepp

Igår var jag på innebandymöte där vi diskuterade säsongen 15-16. Det händer mycket grejer nu, och det är mycket att tänka på. Men innebandy är ju livet, så oavsett hur det blir vill jag bara kunna spela :D 
Efter mötet åkte jag och Kapple hem till mig och lagade bakpotatis med skagenröra. Svingott!! Kollade på Partaj som är så jävla random och kul haha! 
 
Idag ska jag jobba, och sedan ska jag träna (måste måste måste även fast jag inte har lust). Har även tittat runt på lite lägenheter, och kanske hyr jag en över sommaren i en annan stad. Vore fett nice. 
 
Nuuuu måste jag springa till bussen, as usual.
Haha trisse ville ha Kapples räkor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0