explorer ikväll, fuck yeah

Jobbet gick finfint idag, ingenting anmärkninsbart hände och ändå gick dagen fort. Sånt gillar vi!!!
Nu sitter jag och snapar fula videos till min "crush" lol. Har ni hört talas om omvänd psykologi? Du gör dig så ful som möjligt för då kanske personer inser hur snygg du är. Lite så jobbar jag!!!!!!!
 
Om 2 h ska jag hem till Annis där vi är ett helt gäng som ska föra innan Aczel och Jassis fest på Strömpis. SHIT MÅSTE LADDA GOPRON NU! Hihi ha en fin lördag :D SKÅL!

Önskar SÅÅÅ att denna trio var samlad ikväll. Det hade varit guld<3
 

Kommentarer
Postat av: bea

Ja hur bra hade det inte varit? ;)

2015-05-16 @ 15:49:18
Postat av: inrerum.blogg.se

Längtar tills vi står där igen😍

2015-05-17 @ 21:26:33
URL: http://inrerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0