En bra tisdag

Igår möblerade jag om lite på rummet, eller ah rättare sagt flyttade min säng en halvmeter till ett annat hörn lol. Vet inte om min kissemiss kände av detta på nåt vis, för idag var första gången sedan jag kom hem som han inte kom in till mig på morgonen :( Han valde mammas säng istället. Okej förrädare. 

Igår var jag även hemma hos Felide i hennes nya lägenhet. Asfint!!! Vi lagade fläskfilé och åt daimtårta. Vardagslyx! Vi snackade givetsvis gamla minnen, och hittade våra gamla bilddagböcker. Man var så jävla pinsam så jag dör.....men kul hade vi. Kom hem och startade min gamla dator och hittade LEGENDARISKA videos från sjuan. Jag säger ba Emma Johansson!!!! Hahaha

Felide hittade lite Tomtebloss, random men kul?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0