Casual monday

Varit sjuk i helgen, blööööh. Nu mår jag bättre så kunde jobba idag. Blev bjuden på lunch av pappa som äntligen kommit hem från Thailand, vi åt Saigon mmmhhhhh. 
Jobbet gick bra och fick BERÖM av min chef. Jag tror seriöst aldrig hon har berömt mig på detta sätt på dom tre åren jag jobbat där, så ni kan ju gissa att jag blev glad! :') 

Efteråt fick jag skjuts av Alexander till Mellringe där jag tränade med laget. Lika dum i huvudet som alltid. Hur svårt ska det vara att lyssna på kroppen?! Jag är seriöst skadad i huvudet. Men när huvudet är dumt så får kroppen lida lol. Får skylla mig själv -.- 

Efteråt åkte jag och Kapple och köpte subway. Hem till mig och glo Ex on the beach. Hon är så spontan alltså!! Love it. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0