Bra lördag asså

Igår jobbade jag och köpte en iPhone 6. Den är så jävla stor och hal i jämförelse med min fyra hihi. Men vänjer mig snart. På jobbet så hade jag ont i magen hela tiden. Inte för att jag var sjuk, utan pga att jag var extremt ledsen. Ni vet när man är orolig och ledsen samtidigt? Shit jag kunde knappt koncentrera mig på arbetet. Det blev bättre efter att jag köpt telefonen, trots att jag får betala dubbla abonnemang hela sommaren. 

Hade dock världens bästa kväll, som definitivt kompenserade upp Valborg. Jag, Aczel och Kapple åkte till Ica och köpte tacogrejer och drog sen hem till Kapple och åt. Så jävla gött!!!!!! Vi förade och fulade oss, bästa! Drog till Bells och vidare till Satin. Bra drag hela kvällen! Sista timmen gick jag och Aczel in och dansade. Fuck vad roligt det var. Helt insane hahaha! Älskar att fuldansa! 
Fick skjuts hem av hennes ädla prins Simon. Great!!!
Ni är fantastiska bruds!<3


Kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0