Tralala

Har haft några jobbiga dagar då jag bestämt mig för att vara nyttig i 3 veckor, alltså till midsommar. Går över förväntan att äta så lite mat (soppor), enda som är jobbigt är huvudvärken. Dricker flera liter vatten om dagen, så min stackars kollega får stå ensam alldeles för ofta när jag springer på toa hehe. Men det ska bli spännande att se om det kan ske resultat genom att utesluta socker. Fruktar inför helgen då jag ska fira Karro både fredag och lördag (hon är kungen på att baka!!!) men ska fixa det :) 

Det glädjer mig också att jag lyckas springa på löpband igen. Har blivit mycket starkare sedan jag kom hem från resan. Det är roligt när man märker att man kan öka vikter på maskinerna. Wiiiee fortsätt så, olli!! :D #pepptalk

Snart ska jag träffa Kapple och Hanna, sedan jobb och träning. 

Hejdåååå 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0