Dags att leva som ett fetto igen

Jobbet igår gick bra, förutom att jag inte kunde stå emot allt jävla fika som ALLTID finns på jobbet. Retsamt!!!
Inte nog med det; Kom hem och åkte och handlade med Monica, pappas sambo. Skulle inte ha följt med, för hon är sån jävla gottegris. Hahaha ärligt vi handlade för över 1500kr och det var tamefan inget nyttigt i korgen. Vi tog våra sju kassar och åkte hem till pappa som inte blev speciellt glad ;) Men vi var nöjda! Åt tacos och rabarberpaj och jag somnade med magont!!😂 Får ta tag i mitt nyttiga liv när jag åker hem till hovsta igen..



Har framkallat 48 bilder från Indien som ska klistras in i ett album med bilderna från engångskamerorna. Lol åker på fredag, hur ska jag hinna med allt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0