myslördag med goa brudar

Igår låg jag bakis hela dagen. Händer aldrig!!!!!!! Seriöst blir inte bakis. Men nu hade jag druckit ett okänt vin, och då straffade det sig rejält. Huvudvärk så in i helvete........
Men framåt kvällen så släppte det, och då for jag, Sanna, Emma och Marthina till Ellen i Sköllersta på mys/grillkväll. Sjukt trevligt var det, och Ellen lagar mat som en gud!!!!! Så vi åt grillat och drack läskeblask och åt goda chips runt bordet med massor av tända ljus. Suckade över stormvädret utanför, men glädjes av varandras sällskap inne i värmen :D 
Det var även sista kvällen med Emsi, som flyttar till USA (!!!) på onsdag. Där väntar dansskolan på henne, och det glädjer mig något enormt att hon ska iväg på det! Jag hälsar på henne i november precis innan hon åker hem. Längtar redan dit :D <3

Idag har jag tränat för första gången på över en månad. Det var tungt, men kändes skönt som fan. Imorgon blir det gym efter jobbet. Fifan vad gött! Jobbar eftermiddagar nu igen, vilket ska bli skönt! Sedan kommer Adam hit på tisdag natt om jag har tur. Ber en liten bön....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0