Linköping

I lördags tog jag bussen till Linköping och min lille broder Aczel. Idag tar jag bussen till Sthlm, och sedan till Örebro igen. Haha omväg som fan, men vem bryr sig?! Jag är van att åka buss i över 10 timmar, så då gör 6 timmar ingenting! Speciellt inte när resan bara kostade 99kr. 

I lördags var vi ute på en klubb som heter Platens. Sjuuuuukt kul var det, minus det faktum att jag somnade två ggr i en stol -.- 




Igår var vi på Magic Mike, och jag dööööör vilken jävla film alltså. Olagligt sexiga män, och vi satt på helspänn hela tiden. Porr utan dess like!😍
Skräll att man är klant och spiller ut HELA förpackningen med chips. Vem är egentligen förvånad?!



Haha och detta stör mig så mycket....lägg märke till vem som skrev först...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0