helvetes jävla horbajs!!!! rent ut sagt

Man ska aldrig ta ut lyckan i förskott.
 
Har, precis som min jävla stressfraktur i höstas, under EN NATT fått nån jävla böld/cysta nedanför svanskotan som gör så in i helvete ont. Pratade med en sjuksköterska för några timmar sedan, och nu måste jag till vårdcentralen för att först SKÄRA hål i bölden, för att sedan OPERERA och gå på läkarbesök flera gånger i veckan och ha en LÄKETID på FYRA-FEM VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alltså det är helt sjukt. ALLTID ALLTID ALLTID JAG!!!!!!! Seriöst varför har jag sån jävla otur hela tiden? Kom igen, jag gav 40 spänn till en tiggare 30 minuter innan jag pratade med sjuksköterskan. Liksom vad i helvete.
 
Kul att hela helgen är förstörd. Jag som planerat Gustavsvik och relaxen OCH bowling. Haha jag hatar livet så jävla  mycket nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0