en bra fredag

Hej mina vänner!
 
I fredags kom jag hem från några dagar i Mora som jag spenderade med min farmor och farfar + andra goda vänner och familjemedlemmar. Välbehövligt! :)
På fredag kväll hängde jag med Kleist, Johanna och Sara (innebandykamrater) hemma hos Johanna. Hon bjöd på massor av godsaker och mängder av vin. Jag tog mig även en liten tur till Coop på inlines (haha fråga inte varför) och lyckades ta mig fram och tillbaka utan att bryta alla ben jag har i kroppen. GOOD JOB OLIVE!
Vi drog till stan en sväng, och jag tog sista bussen hem till hovsta-ghetto. För första gången någonsin var jag rädd för att gå hem från bussen sent på kvällen. Jag brukar alltid gå med hörlurar och inte alls vara skrämd, men då jag hade hört att Hagamannen ska släppas (VILKET FÖR ÖVRIGT ÄR HELT SJUKT?!) så blev jag väldigt rädd och småsprang faktiskt en bit. Tur att min ädla pris aka Adam ringde och lugnade mitt galna tänk. Sjukt samhälle vi lever i!!!
 
Hur eller hur så var det en trevlig kväll, och det var roligt att umgås med människor som jag faktiskt inte träffat på länge. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0