Lycka i min kropp

Älskar älskar att samma gata jag kom till första dagen i Indien är sååå mycket lugnare nu, och jag kan till och med känna att jag tycker om gatan. Självklart är det jobbiga försäljare och folk som försöker lura oss, men skillnaden är att jag är van nu. 
Oskar och Emma tycker att jag har pondus för att jag säger till alla jag tycker är jobbiga, och för att jag blivit grym på att pruta. Det har blivit lite som en tävling. Bryr mig sååå lite om jag får betala 5 kronor extra, det är känslan av att vinna som driver en. Principen!!! Jag och denniz är värst, han bråkar med alla försäljare och jag ställer frågor dom inte kan svara på. Slutar alltid med att vi vinner. Igår lyckades jag pruta på en taxi som ville ha 450. Jag fixade det för 150 ;) TJOHO DELHI DU KAN TA MIG I RÖVEN!!!!<3

Igår bodde vi på världens sämsta ställe. Såååå äckligt rum, fyfan! Idag har vi bytt till ett sjukt fint rum, med tre sängar i samma rum. Oskar och Emma njuter nog av att slippa dela på en dubbelsäng med mig hihi ;) 

Idag kom killarna tillbaka. Amazing att se deras solbrända ansikten. De har haft turen att åka skidor i Himalya. Så avis. Vi hade en grymt mysig middag, snackade om allt mellan himmel och jord i timtal. <3 Fick höra att jag varit saknad också, hur härligt är inte det?
Annars har vi bara chillat på rummet med varmdusch!!!! Fick även veta att de resterande tre kanske kommer till Delhi på lördag= alla 9 samlade en sista kväll. Vore dröm<33333 åh så fina vänner jag har fått. Vill pausa livet. 
Saknar denna gullegris (även fast han är så jävla sur på mornarna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0