Denna dag!<3

Har haft en så himla bra dag!!!!!!!!!

Började tidigt med att Emma väckte mig och jag väckte grabbarna. Svårväckta som vanligt, men jag fick morgonmysa ändå!!
Vi gick till tågstationen och bokade biljetter åt helt olika väderstreck. Jag ska sätta mig på ett tåg som tar stadiga 40 timmar till sydliga Indien, de andra till Nepal. Wow, hur sjutton ska detta gå? Hoppas jag träffar någon trevlig turist som är lika vilse som jag. Jag är kluven över hur jag ska lägga upp min tid, för beroende på vad jag väljer att göra så tar det olika lång tid. En sak kan ta några dagar, en annan kan ta en månad. Hmm, jag kanske bara solar och badar istället haha! 

Efter den bokade biljetten åt vi bäääästa frukosten ever!!!! Gröt med banan och honung, omelett med tomat, lök och ost, nutellapannkaka med banan, chai och äppeljuice. Alltså dröm..!<3 Därefter satte vi oss på vår rooftop och solade och drack ännu mer chai, man kan aldrig få för många koppar!!!

Vi drog till delhis finaste shoppinggata och det var sjukt nice att vandra omkring i lyxbutiker. Jag var sååå nära att köpa ett par turkosa/gula Nike free, men de kostade 10tusen rupies=samma pris som hemma :( 
Emma och Oskar drog vidare till en annan shoppinggata, och jag drog vidare med grabbarna. Vi lunchade på Mcd vilket smakade ljuvligt!!!!!! 
Tillbaka till vårt hotell där vi chillade på rummet och jag skrattade tills mina tårar rann för jag har världens roligaste sällskap<3

Vi drog till den enda fina lyxiga bar i området där vi bor. Drack drinkar och tittade fotboll (eller snarare snygga spelare) och lyssnade på strömpis-musik=jag var i mitt esse. Vi skålade och gänget tackade för denna tid ihop. Wow, ni är helt fantastiska. 
Efter några härliga drinkar blev det en macka på subway och ännu mera skratt. Grabbarna gav mig även kläder, väskor och dylikt. Tack!!

Nu är klockan 02.20 och jag har precis lagt mig. Kan inte förstå att vi skiljs åt imorgon. Jag kommer sakna detta gäng så gudomligt. Ni förgyller mitt liv till det yttersta. Sådeså. 
(Hinner träffa de resterande 3 imorgon i någon timma. WOHO saknar och längtar!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0