Brinnande blickar

Vaknar nu, 03.13, av hundar som skäller i vanlig ordning. Ett jävla liv är det!!!! 

Men jag låter dom hållas och tänker tillbaka på kvällen. Där satt vi; 9 stycken. På kuddar på golvet, med blinkande julbelysning på en mysig rooftop-restaurang. Svensk hiphop och indiska cigaretter. Havregrynsgröt och kokta ägg. Indisk öl och chai. En atmosfär som ger dig en så behaglig känsla i kroppen. 
Som alltid blir jag retad över att vara yngst. Det är okej, för jag är ju det haha! Fyra år tycks låta mycket, men det är verkligen bara en siffra här. Och lika mycket som de retar mig, så talar de om hur stolta de är över mig som bara är 19 år och reser själv. Tack hörrni. Ni tar hand om mig så himla bra, trots våra bråk varje morgon när jag väcker er hehe. 

Dagens höjdpunkt var när Erika plockade grabbarnas ögonbryn. De ser inte kloka ut nu haha! Tog bilder, men dem ligger på andra mobilen och den orkar jag inte hämta nu. Klockan är för sjutton halv fyra. Jag måste sova. Men jag fryser om fötterna och tankarna i min skalle snurrar. Jag är nämligen osäker på om jag drömde en sak eller om det verkligen hände...haha jaja det tar vi reda på om några timmar istället!!!

Hejhopp 


Kommentarer
Postat av: Fischer

Åh Olivia du verkar ha världens bästa liv!!! Fyfan vilken resa du gör! Jag är så förbaskat stolt över dig och följer din resa varje dag så längtar jag att få höra din resa i talform. Saknar dig så förbaskat mycket men de glädjen mig att höra hur bra du har det. Älskar dig tokfia, du är hur grym som helst <3

2015-01-15 @ 15:43:10
Postat av: Fischer

Åh Olivia du verkar ha världens bästa liv!!! Fyfan vilken resa du gör! Jag är så förbaskat stolt över dig och följer din resa varje dag så längtar jag att få höra din resa i talform. Saknar dig så förbaskat mycket men de glädjen mig att höra hur bra du har det. Älskar dig tokfia, du är hur grym som helst <3

2015-01-15 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0