Best days ever

Safarin var bättre än väntat. Är så himla nöjd. 

Även fast rumpan har skavsår så jag knappt kan sitta så är jag så glad. Glad att vi skuttade iväg på våra kameler. Jag på Romeo, som skötte sig rätt bra i jämförelse med de andras kameler som gjorde precis som de själva ville. 
Matpaus, och vilken mat!!!!! Fantastiska indiska grytor med chapati. Chai chai och mer chai. 
Framme vid lägerplatsen=sanddynor och solnedgång. Rulla ut madrasser runt en lägereld. Somna till ljudet av sprakande brasa, med honom slingrandes runt din kropp. Vakna till soluppgång, akustisk musik och chai. Wow. Jag kan inte ens beskriva känslan. Det var helt fantastiskt!!!!!
Tre av gänget bestämde sig för en 10-dagars tripp till. Vi andra har åkt nattbuss till grannstaden. Här kanske vi splittrar på oss ännu mer. Jag vill inte det egentligen, för då har jag ingen som värmer mig om nätterna, men nu får man inte vara kräsen. 

Om en vecka börjar jag min resa själv. En månad i Indien själv, och jag är nervös och taggad till tusen!!!!!!! ÄLSKAR LIVET NU!!!!







Bästa gänget och bästa personalen som gav oss så mycket glädje!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0