Babbel

Har rest sju timmar på ett iskallt tåg idag utan vatten och bröd, endast kitkat och chips, vilket visserligen inte var fy skam, men ändå inte så mättande. 

Nu sitter jag, Emma och Oskar på en restaurang med grymt gott te och utnyttjar deras wi-fi. Det finns inte på vårt hotell, vilket börjar bli en vana här i norra Indien. Det är godare mat i norr, men inget bra socialt nätverk ;) 
Idag är det exakt en vecka kvar tills jag börjar resa själv. Sorry om jag tjatar, men är nervös?????? Mamma har damp där hemma, men hon kan inte göra så mycket direkt hehe. Kommer bli grymt häftigt och lärorikt, men fy vad jag kommer sakna gänget. Att gå från att vara nio stycken till ensam känns lite väl :( 
Som jag nämnde i förrgår; Killarna har jag hängt med varje dag i en månad, så kommer sakna dom mest. :( 
Ni må vara dumma i huvudet men åhhh vad jag gillar er tre alltså. Halleluja
Hahaha babes





Hahaha dessa två sista bilderna<333

Kommentarer
Postat av: Fischer

Du är så modig stumpan. Du är verkligen bäst!!! älskar och saknar dig massor <3

2015-01-25 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0