Wow grym dag

Idag har varit en strålande dag!

Vaknade och åt värsta hälsofrullen med gröt, fruktsallad, omelett med spenat, broccoli, tomat och ost + en kopp chai. 


Efter det får jag samtal från Amanda och Emily, mina arambol/partyprincessor som säger att de är 10 minuter bort. Ett minst sagt kärt återseende! I timtal satt vi och skrattade åt galna minnen på nyårsafton och gick igenom i detalj vad vi hade haft för oss den senaste månaden. Fascinerande att höra!!!

Vi bestämde oss sedan för att
1. Klippa Amanda (som låtit en full kille klippa henne hahah)
2. Borsta ut mina dreads

Några plågsamma timmar senare var vi hyfsat fina i håret, och lyxade med stans godaste ravioli. Vi insåg också att Palolem är på tok för likt Thailand=charterstränder och tråkiga människor. Vi drar imorgon till Anjuna, sägs vara bättre drag än Arambol. Götttttt!!!
Sån jävla crazy girl med sitt blåa hår hahah
såhär "snyggt" var hennes hår klippt innan...

Multitasking!
aj som in i helvete
en äcklig dread..
Done and Done. Min hårbotten RIP
VARNING!!! Hahah så äckligt. Mitt och
Amandas hår. Yummy!-.-


Efter middagen drog jag vidare och träffade en vän som jag träffade i november, Julie. Sjuuuukt kul att träffa henne igen! Vi shoppade, fikade och pratade några timmar. Bäst!!!
Cheesecake<3333

:*

VILKEN DAG! So blessed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0