Träna äta träna äta

Vaknar som vanligt av att råttorna har KRIG med varandra på mitt tak.....hmm inte så nice. 
Gick upp och har nu precis ätit gröt och omelett. Still hungry....vilket inte är bra alls, varken för min ekonomi eller för min kropp haha. Ena sekunden tittar jag mig i spegeln och känner "men shu jag har ju faktiskt blivit lite smalare" meeeeeen sen ställer man sig i en annan vinkel och inser "okej nä det är säkert 5 kilo extra på denna kropp..." -.- Måste sluta äta så jävla mycket godis och läsk...och jaaaaa nu tänker ni: men Olivia du är på semester!
Fast jag kan inte tänka så i fem månader hahah hur mycket jag än vill ;) Så därför har jag bestämt mig för att försöka hålla igång några gånger i veckan, plus göra detta:

Och jag HATAR såna här töntiga utmaningar -.- men tänker utmana Adam i plankan i mars, och då jävlar måste jag ligga i. Tjoho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0