Tråkigt inlägg

Kortfattat ska jag försöka nu....

Anjuna sög balle?! Vad fan???? Världens tråkigaste ställe. Vi kommer dit en lördag, förväntar oss fester överallt och hela stranden typ sover? Var vi på fel ställe, eller överdriver folk när dom säger att anjuna är bäst för att festa? 
Dock frågade alla vi gick förbi "wanna get high tonight?" Eller ah dom viskade i våra öron, creepy. Så ja, kortfattat om anjuna: vill du ha gräs/kokain så åk dit. 
En sak var dock nice: jag och Amanda var ute på promenad när en fet klubb uppenbarar sig. Vi går in och det visar sig vara NAJS SOM FAN med bra DJs och perfekt utsikt över solnedgången. Vi stannade ett tag och dansade, men dock var det ingen annan som dansade. Bara massa snobbiga indier där haha! 

Emily åkte hem till Sverige :( Jag och Amanda träffade Nick, en snygg jävel från London (varför är alla snygga jävlar från London haha?!) 
Vi tre drog till arambol, där jag spenderade jul och nyår. En lökig äcklig bussfärd på en timme och vi var framme i vårt paradis. 

Alla känner igen oss och stannar och pratar, vinkar och ler. Det är så trevligt här, och jag älskar att man vet vart man ska gå om man behöver hjälp med något. Bästa stället!!!!

Igår var det fest på samma ställe som nyårskvällen. JÄVLAR vilket drag det var!!! Samma DJ som nyår också, vilket ägde! Vi stannade till 04, och gick då vidare med vår vän Silent baba. 
Har jag berättat om honom? En kille som inte pratar överhuvudtaget och ska inte göra det på 12 år, nån spiritual thing haha! Han är iallafall världens mysigaste man. Han är så mån om att alla har det bra, och han gav oss sina armband som en gåva för att välkomna oss tillbaka.<3

Vi gick vidare till en bar och åt lite mat, innan vi gick hem vid halv sex och sov. 

Ikväll är det tisdag, vilket betyder reggaefest på ett ställe på stranden. Det är även en fet karneval innan!!!! :D Sista dagen med Amanda och Nick, sen drar dom hem :( 

Jag kommer göra rastaflätor om två dagar, även fast det är svindyrt....måste göra något åt mitt äckliga hår. Nu saknar man Aczel lite extra, som kan permanenta skiten!!!<3 

Jag stannar nog här några dagar ensam innan jag tar tåg/buss till Varkala och börjar jobba. Har även bokat flyg till Andamanerna, och snart....måste jag boka flyg hem.....böhöööö!!!! Vill inte!!!

Imorgon/övermorgon börjar gänget i Nepal sin vandring. Är nervös och skraj, men jag hoppas verkligen att de klarar trekken, trots att vädret inte är på deras sida och att dom ska gå utan guide och att ingen är van vandrare hahah........heja heja!!!!!

Nu har jag ordbajsat tillräckligt. Ut i solen nu Olivia!!!!!
Klubben i anjuna

Snyggt tejpat hahah VIPens röda matta


En mysig restaurang med livemusik
arambol! Världens bästa smaker jao
igår åt vi på samma restaurang som julafton. SATAN DERAS STEK ÄR DEN GODASTE SOM FINNS!!!!!!!! Önskar Adam var här. Då skulle vi äta det frukost lunch middag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0