Paradisfester ju

Festen igår var insane!!!! Först var det fest efter karnevalen och det var packat med folk. Samma DJ som jag nämnde i förra inlägget också, NÄJS! Vi dansade loss på stranden, sedan gick jag tillbaka till rummet och hämtade alkohol och åt lite mat. Vägrade gå tillbaka hela vägen för det hade tagit mig 30 minuter hem, så jag hoppade på en liten söt grabbs moppe och han skjutsade dit mig gratis. Tänk att det finns vänliga indier!!!!! 

Vi hängde där, och drog sedan till reggaepartyt, som tyvärr var rätt tomt på folk. Men hallå det betyder ju endast MER PLATS PÅ DANSGOLVET FÖR MIG!!!!! Haha. Dansade loss och sen drog vi tillbaka till karnevalfesten. När festen började dö ut, kanske vid 4, så bestämde vi oss dumt nog att ta taxi till äckelAnjuna för dom hade en fet fest där också. Haha så mongo. Vi åkte dit och jäääävlar vad folk det var. Jag, som nog var den enda på hela stället som INTE poppat piller/rökt på, var inte längre så stabil på min vodka haha utan jag höll ständigt på att somna till den hemska sidetrance-musiken....jag gick iväg och satte mig, och lukten av gräs verkligen STACK i näsan. Jävlar vad folk bolmar...när klockan var sju fick jag äntligen min vilja igenom - ÅKA HEM! Taxi tillbaka, och jag somnade på en halv sekund. 

Några timmar senare var vi tvungna att checka ut haha sämst. Men kvällen var såååååå nice (förutom anjuna) så det var det värt ju!!!!!!! 
Idag har Nick och Amanda åkt hem. Snyft :( 


En orre
men ni!!!!<3
eldshow jao 

Idag: sova tidigt!
Imorgon: fläta fläta fläta 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0