Moppeäventyr

Idag har jag och Anne (min norska vän) hyrt mopeder och åkt runt i Kochi. Först hamnade vi på en strand där vattnet var såååååå varmt, men alla indiska grabbar glodde så mycket att vi var tvunga att dra. Åkte vidare in till stan och åt mat, gick i varuhus och hade oss. När vi skulle hem insåg man ju att "ojdå, indisk rusningstrafik" som är lika med KAOS!!!!! Hahah och där sicksackade vi fram, bland galna taxichaufförer och stora lastbilar utan hjälmar.....alla indier hade hjälmar, men vi hade inte planerat att åka i stan!!! Åh shit..till slut så kom vi iallafall ut ur kaoset helskinnade, men jag vet inte HUR MÅNGA GGR de körde in i Annes moppe...mig lät de va ;) 

Nu ska jag gå in till fläkten. Sitter ute och blir uppäten av myggen och svettas ihjäl!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0