Livets labyrint

Haha är sådan klant. Igår när jag skulle äta så gick jag till ett ställe som de höll på att bygga när jag var här i november. Jag såg bara att "shit det är färdigbyggt!"
Så jag gick in och satte mig. När jag hade satt mig tittade jag mig omkring och inser att "helvetes jävla skit..har hamnat på Goas finaste restaurang"
DET VAR SÅ LYXIGT HAH!!!!!! Jag vågade knappt öppna menyn för jag visste att det skulle vara svindyrt....och det var det! Beställde ändå en pasta, och SATAN vad god den var!!!! Helt fantastiskt!!!!!!! Så jag var ändå nöjd att jag hamnade där, även fast jag inte kommer gå dit igen ;) 

Sedan gick jag hem, mätt och belåten, och började titta på Hungergames. Dessvärre var mitt internet inte starkt nog för att klara av det, så jag somnade istället som ett litet barn. Första gången på snart tre månader som jag sover ensam, och kommer göra i fem veckor till :( snyft! 

Imorse vaknade jag klockan 9, gick upp och vandrade längst stranden. Nu sitter jag på en mysig restaurang och har precis ätit frukost. Får även samtal från Erika<3 världens sämsta täckning, men jag fick iaf prata med henne, David, Oskar, Elias och Denniz vilket gjorde att starten på denna dag blev amazing. Wow, ni är så rara allihopa. Jag är så tacksam. 

Idag ska jag slöa på stranden. Har läst ut min engelskabok och vill bara gråta. Den var så himla speciell och fin. Svårläst som bara den, och vissa saker hade jag knappt förstått på svenska heller då den var vääääldigt djup och filosofisk. Men jag älskade den. Läs den. Och läs den på engelska, för vissa uttryck går inte att få med på svenska. 
"Looking for Alaska" med John Green. 

Har fått en bok av Emma som jag ska läsa. Tack och bock!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0