Kochi

Tåget var 2 h sent, och jag var utan mat i X antal timmar, men annars var resan behaglig. Hade lugnt folk vid mig, ingen gloapa eller högljudd typ, utan bara vanliga söta indier faktiskt. Gött! Träffade även en norsk tjej på tåget, hon är aaaaasrolig! Så vi hänger ihop nu :D Inatt bodde jag svindyrt för det fanns inga rum nånstans i staden, men det var skönt för jag hade feber. Idag har jag checkat in på ett ställe som grabbarna grus rekommenderat, och jag förstår verkligen varför. Så jävla mysigt!!!! Franska unga ägare, jätterara! Ligger i en hängmatta och njuter av min coca cola. Lovar att det var därför jag var så sjuk igår- hade inte druckit någon Cola heheheh.

Stackars lilla olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0