Friends?

Har ätit fett god mat idag i form av tandoorikyckling, sallad, vegburgare, pommes och såklart en stoooor skål gröt till frukost!


Mötte 4 indiska grabbar på stranden förut. De stannade mig och började ställa massa frågor. Först tänkte jag "shit vad jobbiga ni är" men sen insåg jag att dom faktiskt var sköna. Så vi bestämde att vi ska ses imorgon! Lite yolo sådär :D tar nog med pepparsprayen ändå haha, dom var ju trots allt 4 mot 1.... ;) 

Sen när jag satte mig och åt blev jag typ bff med restaurangägaren. Tror även han försökte haffa lite, men då sa jag att jag hade pojkvän, så då blev han lite mer chill. Fick billigare mat också, najs! :D 

Så ja. Jag kan ju få vänner om jag vill. Sedan föredrar jag kanske folk från vilket land som helst förutom Indien haha, men nu får man inte vara kräsen!!!


Har precis sett Mockingjay part 1, och jag vet inte vad jag tycker. Mina förväntningar har aldrig varit högre på en film (utom möjligtvis Harry P) men det kan ju även bero på att jag såg den på min iPhone med sämst hörlurar. Fast den är bra!!! Nu taggar jag 21 november 2015 då del två kommer hehe hej nörd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0