Första dagen på jobbet

Idag jobbade jag första dagen på jobbet jag fixade igår, tjoho!!!
7.30, och en sömnlös natt pga så jävligt nervös. Som tur var är jobbet rätt chill, iallafall första dagen. Började med att servera frukost, och ju längre dagen gick så fick jag även ta beställningar. Fick frukost i form av traditionell keraliansk mat som består av ångkokt ris och cocos + banan och ett slags chips till. Mumsigt, men INTE i tre veckor hehe. Imorgon ska jag nog äta ägg. 
Jobbet är på Varkalas mest kända backpackerställe, vilket resulterade massor av snack med härliga människor. En svensk tjej och två från Israel var underbara mot mig. Han från Israel var förfärligt underbart snygg också. Mjau ;) 

Enda nackdelen hittills: fötterna VÄRKER och kocken försöker prata deras lokala språk med mig HAHH=kommunicera funkar sådäääär. Men två andra killar är väldigt bra på engelska, så det gick ändå rätt okej. 

Nu är jag helt slut!!!!! 
Försöker förstå deras språk på menyn också haha jävla trams ;)

OCH JUSTE! En bild från nepalisarna och jag DÖR av avundsjuka. 
Så fetans nice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0