:D

Har det så bra här!!!! Du behöver aldrig vara ensam. Alltså seriöst jag har inte varit själv mer än på toa hahah. 

Häromdagen hängde jag och Carina med James från England och David från Canada. James är ju skön och har alltså KÖPT en egen riksha. Så vi åkte in till Varkala town och åt så billig mat som var såååå god. Alltså helt sjukt. 
Jag och Julia var på denna restaurang i november, vilket gav mig flashbacks på hur vi satt där och åt med våra skedar:') Nu slafsar man på med händerna som en riktig gris. Trevligt..

Igår var det ännu en stor middag. Börjar med att man är 3, sen kommer hela Varkala. Så himla najs. Folk från alla världens hörn. Jag älskar det. Jag trivs så bra här. 

Nej nu ska jag återgå till att vattna blommor. Får alltså mat och gratis boende för detta. Tråkigt :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0