Bra dagar

Två sjukt fina dagar. Har fått så mycket vänner på denna korta tiden. Vi äter stora måltider, åker moppe, badar (inte jag hehe), sjunger på våra språk, äter lite till och pratar om ditten och datten. Bor i doorm (sovsal) och killen som har bädden bredvid mig ba "vi är grannar i två veckor nu!" Vilket var så mysigt sagt, för vi sover med bara nån halvmeters mellanrum, och han är verkligen toppen!!!! 
Han bor i Tyskland, men har rest i 2,5 ÅR utan att varit hemma. Han vet så mycket. Är så sjukt vis. Jag tycker verkligen om honom. Vi delar mobilladdare och han är bara så enkel. Åh vad det är nice. 

Lite bilder från igår och idag:
För tredje gången i Indien ser jag solen gå ner i vattnet. Så fruktansvärt fint. Bilden kan inte beskriva. 
Jag och Vuk från Montenegro
Carina, från Sthlm, och Vuk
jag, godaste desserten och David från London
sanjay (som ser farlig ut) och Vuk
en salig blandning<3


Från moppeturen idag, David Carina Vuk och jag!

Så fint!
På moppen!
indisk festival kvällen till ära!!


Alla är män hahah så kul 
Creepy...

Nu ska jag sova. Idag var jag ledig från jobbet men imorgon är det en ny vecka! 4 dagar till 20!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0