Så tråkigt :(

Livet är inte så roligt. Både jag och Adam är dyng-sjuka!!! Adam blev sjuk först igår, och jag trodde bara jag var nojig när jag kände magen krampade. Men nix pix. Hela kvällen igår så fick vi turas om att springa till toan. Så jävla tråkigt!! Jag mådde sååå illa också, vilket är den värsta känslan. Visst, jag kan ta att jag får sitta på toa tusen gånger inom loppet av en timme, men det är faaan inte kul att må illa samtidigt😭

Lyckades ändå sova hela natten och mådde hyfsat bra, men nu är klockan 13 och vi båda ligger inne och jämrar oss. Vi vågar inte äta, utan dricker våra jävla resorb. Usch, så himla himla himla tråkigt att må såhär, speciellt när man är på finaste stället!!! Igår hyrde vi moppen 2 till dagar, haha men det var ju onödigt eftersom vi inte kommer åka något på den. Aja. Nu är fokus att bli frisk, så vi kan åka härifrån och komma till södra Thailand. Hoppas hoppas hoppas vi kan åka imorgon kväll eller morgonen efter.....:( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0