Min vecka

Förra veckan brummade jag och Adam upp till Mora och spenderade tre dagar hos min farmor och farfar. Mysigt, men sjukt otur med vädret! Bara massa regn och slask -.- Men vi lyckades bli mästare på att spela kort och lägga patiens. Vi blev även mästare på att äta (vilket man alltid gör PÅ TOK för mycket hos farföräldrar haha!)
Men det var gött att få spendera lite tid med släkten innan resan. Vi åkte hem i onsdags, och från tors-sön har vi flyttpackat. Eftersom att min mor flyttar från huset i februari måste jag flytta alla mina grejer till pappa. Jag kanske kommer hem innan flytten, men det säkra före det osäkra. Så japp, vi hyrde släpkärra och rensade för allt vi var värda. Vi lyckades faktiskt felfritt, och nu är mitt rum och mitt badrum alldeles för tomt haha😉 

I söndags spelade jag match mot serietvåan IBF Örebro. Matchen var superjämn, men vi vann med 4-3 :D Sista målet gjordes av oss när klockan stod på 19.40!!!! Sjukt! Men riktigt skön vinst. För mig gick det inte alls speciellt bra, men laget skötte sig ypperligt :)! 

Efter matchen åkte jag och Adam till hans syster och hennes familj i Mjölby. Där firade vi första advent med tacos, julgodis och ett herrans massa Guitar Hero! Alltså hur jävla kul är inte det spelet?!?! Jag var inte bäst, men jag lyckades klå Adam när jag spelade på medium och han på easy, och då kändes allt som en vinst ;)

Vi åkte vidare mot Eksjö, och somnade direkt. På måndagen blev det julbak och stormiddag med gänget. David, Denniz och Kalle åkte nämligen till Lesbos i Grekland där dom ska hjälpa flyktingar. Alltså åh jag vill också!! Så himla bra av dom att hjälpa till. 69 kilo kläder ska dom dela ut. Grymt!!! 
Så det blev ett vemodigt adjö, då vi inte ses mer detta år :( 

Igår spelade jag och Adam bowling med Erika, Oskar och Emma. Jag började jävligt svagt, men efter några öl löste det sig och jag slogs om förstaplatsen!......tills Adam slog 5 (!!) strikes i rad dom sista minuterna och kammade hem skiten med stor marginal haha-.-' Kul var det iallafall!😍
Efter så blev det julgodis och mys hos Emma och Oskar. Härligt med så goda vänner i en annan stad!!!!! Snart blir vi förhoppningsvis grannar hihi. 

Nu måste jag byta om. Ska hem till Adams päron på middag. 
Puss! 
Detta julgodis med 4 ingredienser är så jävla gott!!!!!! Kan lägga upp recept någon dag. Ni kommer inte bli besvikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0