Jul

Vi har nu färdats från Pai till chiang mai, från chiang mai till Bangkok och från Bangkok till byn. Allt med buss! Vi är friska och det känns fantastiskt. Vi åt Mcd i Bangkok, och det var så jävla gott!!!! Ni fattar inte. Jag hade inte ätit på två dygn då. Självklart var det dumt som fan att beställa en big Mac meny...alltså har aldrig varit så mätt och känt mig så trött och jävlig i kroppen hahaha ville bara dö😂 men det var gott dom första 10 minuterna iaf ;) 

Igår åt vi middag med pappa och våra grannar i byn. Supermys!! Idag (klockan är 08) är det julafton och det är 0% julstämning haha😉 Men vi ska äntligen bada i pool och hav idag. Det ska bli underbart. 

Ta hand om varandra idag!

Och btw. Sluta lägg upp bilder på era jävla MacBooks och liknande ni kommer få i paketen idag. Det kan ni hålla för er själva. Jag ser gärna mitt instagram-flöde med god mat, gemenskap, fina granar och tomtar. Det är bara mysigt😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0